Novi Sad je zainteresovan da se sportski aerodrom na Čeneju koristi za komercijalne i kargo letove, izjavio je član Gradskog veća za saobraćaj i puteve, Nemanja Vukčević.
Novom Sadu treba aerodrom. I manje selendre po EU imaju aerodrome. "Nikola Tesla" je kesa od aerodroma...
Nama je dovoljan za kargo i low-cost letove.
To će odmah uticati na cene letova u BGu (zato oni i ne daju da se pravi to kod nas).
Kad narod bude mogao više da putuje videće kako živi ostatak sveta - pa će uticaj normalne civilizacije i putem letenja dopreti naše svesti... što će uticati i na izbor partijskih i tajkunskih poslušnika.
Novi Sad želi aerodrom za komercijalne i kargo let
Novi Sad želi parkove i biciklističke staze za odmor i rekreaciju!
...a političare je baš briga, važno je da se javna svojina utopi (i svako ogrebe) kao što će i taj aerodrum. Da se zelene površine između Detelinare i Novog naselja pretvore u tržne centre i poslovne prostore, umesto u neki velik pristojan park kakav Novi Sad nema. Dunavski, Limanski, Železnički parkovi su mali (parkići) a Kmenički koji ima potencijala da se nazove parkom je neuređen.
Ja bih dodao još jednu informaciju, a to je da su Kinezi zainteresovani za lokaciju bivšeg vojnog aerodroma kod Ečke. Tamo bi oni investirali,za kargo varijantu i još bi izgradili industrijsku zonu u okolini, gde bi radilo do 20 hiljada radnika. Možda ovo rešava sve naše dileme oko aerodroma Čenej. Kinezi su sebi dali rok do kraja 2016 god. za prvu fazu ovog projekta. Verujem da i u Zrenjaninu postoje iskusni stručnjaci u Komitetu za saobraćaj i da će sve ići, kao po loju.
Kakvo ludilo ovi izvode?
Pa ne mogu da pokrpe rupe ili da presvuku novim asfaltnom ulice i puteve oko NS, a hoće da prave aerodrom...
To bi bilo čisto muljanje državnim parama, taj aerodrom ne bi bio isplativ nikako.
U blizini imamo i Beograd i Osjek, tako da neće tu sletati puno aviona.
Slažem se.
Verovatno mnogi ovdašnji bizMismeni nameravaju da upotpune svoj vozni park nekim avionom, pa bi im trebao i "parking" i pista za iste. Ko te pita za narod i zagađenje okoline?
Rečni, odnosno vodeni saobraćaj je najjeftiniji, ali njima to ne treba.
Sve može, ako je ekonomski opravdano i ima financijsku konstrukciju. Ko ce da ploati eventualne gubitke,građani ? Gospodo iz Komiteta za saobraćaj, uradite prvo domaoi zadatak, sinhronizujte semafore u zeleni talas, a ne u crveni, kakav je sada ! ( Od N.Naselja prema gradu-H. Ruvimova, Bul. Evrope, Jevrejska-Futoška)....Ovde su gubici na vremanu, gorivu,zagađenje vazduha. Pokrpite rupčage na ind. obilaznici(Kod Elektrovojvodine),proširite Temerinsku ul. kod nadvožnjaka auto puta... E onda smo spremni i za aerodrom. PS. Vidim da komentar od "Ja" imaa dosta lajkova, a siromah ime grada piše malim slovom.
Potpuno je nenormalno da u gradu od kojeg na 70 km vazdusne linije postoji aerodrom (Nikola Tesla) se gradi jos jedan. Pa Surcinski aerodrom je i nas aerodrom. Svako ko je proputovao malo svetom zna da se aerodromi grade na dosta velikoj udaljenosti od grada. Evo, Londonski Gatwick je na istoj udaljenosti od Londona kao i Surcin od Novog Sada. Luton takodje. Pariski De Gol isto. Samo novosadjani zele da imaju aerodrom ispred nosa. A ko bi odavde poletao i doletao i u koje svrhe to se ne pitate? Da li bi iko od vas koji galamite da vam treba aerodrom na Ceneju u sledecih 5 godina obavio i jedan let preko tog aerodroma? Zato smanjite dozivljaj. Ne treba nam jos jedan finansijski neisplativ projekat koji ce da propadne za godinu dana.
Tako je to kad nam saobracaj u gradu vodi diplomirani filozof.A ni predhodni nisu bili bolji,prethodni fotograf a pre njega cica sa visom dopisnom iz Zagreba.Sve moj do mojega strucnjaci za saobracaj
Aerodrom Cenej treba vratiti sportistima i poljoprivrednoj avijaciji i to maksimalno podrzavati. Sa ministarstvom poljoprivrede razviti novi sistem protivgradne zastite avionima i tako osnaziti kako sportsku tako i privrednu avijaciju.A g.din Nemanja neka samo sanja da ce mu salasari sa Ceneja koji tamo zive 300 godina dozvoliti da im rusi salase i prosiruje aerodrom.Pa mi smo mala poljoprivredna pokrajina bez i jedne ozbiljne fabrike u N.Sadu.Koji kargo saobracaj i za koga .Pa Surcin je u Vojvodini u Sremu i stize se za 30-40 minuta.
Jos da renoviramo poljanu kod Krusedolskog prnjavora (koristili su je vojni avioni pre pola veka), pa da i Krusedol dobije aerodrom. Da li od Krusedola ili Ceneja da letim za Cirih, pitanje je sad?
Ovaj, aerodrom kažete? A, pa jel' se to bliže neki izbori? Jer se on jedino pred izbore pominje.
Inače, treba, naravno da treba.
Kažu, kada se gradio Bulevar oslobođenja, bilo je puno "pametnih" koji su kukali kako je to rasipanje para i šta će takav bulevar našem malom gradu. A vidite sad - pretesan je.
Pa tako i aerodrom - ne treba on da se gradi ni za danas ni za juče (a u mnogim glavama je još uvek novosadsko prekjuče), nego za sutra i prekosutra. Da bi to prekosutra brže došlo.
Jer, gradu koji ne izgradi aerodrom, aerodrom nikada neće ni zatrebati. Ako ga izgradi - znači da je zrelo da mu treba ili da se bar planira da će trebati. Ako se ne izgradi - znači da se potreba ni ne planira. A to je baš depresivno. Pa zar propadanje da planiramo?
To je kao ono - šta je starije, kokoška ili jaje? Aerodrom, ili potreba za aerodromom?
Ali, hoćemo dalje, više i još. Naravno, kako drugačije?
Prema tome - treba!
Ma ko pita Beograd o aerodromu? Misliš li zaista da iko ozbiljan razmišlja o cargo aerodromu u NS? A Surčin udaljen 40 minuta.
Ne pita se ni Beograd, ni Novi Sad, nego onaj ko bi to sve platio. A takvih baš i nema puno...jer je čitava priča imbecilna...skoro kao ona 2 kvadra od makete aerodroma predstavljene u Banovini.
Suština je, da li treba da gradiš aerodrom ili tunel Fruška gora ne bi li vremenski skratio rutu do autoputa za 300%.
sta ce Srbiji vise od jednog i po aerodroma? Jel zna neko zemlju u svetu od 7 mil stanovnika da ima vise od jednog aerodroma? Pa kako onda da BG aerodrom obara rekorde opasnog, Balkanskog trzista?
Pre par godina je isla prica da ce vojni aerodrom u Batajnici biti pretvoren u kargo aerodrom, ionako je vecina industrije (sem Fiata) koja je jos barem malo ziva, u potezu izmedju Beograda i Novog Sada. Batajnicki aerodrom je na 45km od Novog Sada, ima svu infrastrukturu, dve betonske piste (jedini u Srbiji), nalazi se pored autoputa u najrazvijenijoj oblasti Srbije (od Beograda do Novog Sada, ukljucivsi i njih, zivi trecina Srbije). 90% svih hala za smestaj robe u Srbiji nalazi se u krugu od 30-tak km od Bataje ( Simanovci, Ruma, Indjija, Pazova, Dobanovci, Opovo, Pancevo...). Novom Sadu treba mali putnicki aerodrom na Ceneju, sve ostalo je bacanje novaca.
Zaboga... napravite funkcionalan sportski aerodrom. Kargo aerodrom su mega ulaganja, mi nemamo ovde neko čvorište za izvoz i zašto bi se ulagalo ovde kada može da se poleće 70 km dalje od Novog Sada uz proširenje kapaciteta... Ma ovo je kao kanal do Soluna, bezvezarija, a aeroklub sa Čeneja su rasturili zbog toga umesto da radi kako treba...
Znam nažalost celu tužnu priču od drugara koji je bio aktivan na Čeneju... Rastur totalni.
Neka grad 25 odsto poreza na nekretnine uloži u aerodrom na Čeneju. Svi smo za to!!! Pogotovo, ako arh. projekat postoji! Šansa za vojvođansku poljoprivredu!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Novi Sad želi aerodrom za komercijalne i kargo letove
Novi Sad
•22.08.2014.
•17:57 > 18:06
Komentari 26
Petar
KOmša
Nama je dovoljan za kargo i low-cost letove.
To će odmah uticati na cene letova u BGu (zato oni i ne daju da se pravi to kod nas).
Kad narod bude mogao više da putuje videće kako živi ostatak sveta - pa će uticaj normalne civilizacije i putem letenja dopreti naše svesti... što će uticati i na izbor partijskih i tajkunskih poslušnika.
Wucko
I sad novo pitanje. Šta će nam renoviranje tog aerodroma kad se novi gradi u Bačkom Jarku? Neću da ulazim u to kakve su muljaže tu u pitanju.
Doktor
...a političare je baš briga, važno je da se javna svojina utopi (i svako ogrebe) kao što će i taj aerodrum. Da se zelene površine između Detelinare i Novog naselja pretvore u tržne centre i poslovne prostore, umesto u neki velik pristojan park kakav Novi Sad nema. Dunavski, Limanski, Železnički parkovi su mali (parkići) a Kmenički koji ima potencijala da se nazove parkom je neuređen.
observer
Pa ne mogu da pokrpe rupe ili da presvuku novim asfaltnom ulice i puteve oko NS, a hoće da prave aerodrom...
To bi bilo čisto muljanje državnim parama, taj aerodrom ne bi bio isplativ nikako.
U blizini imamo i Beograd i Osjek, tako da neće tu sletati puno aviona.
Verovatno mnogi ovdašnji bizMismeni nameravaju da upotpune svoj vozni park nekim avionom, pa bi im trebao i "parking" i pista za iste. Ko te pita za narod i zagađenje okoline?
Rečni, odnosno vodeni saobraćaj je najjeftiniji, ali njima to ne treba.
observer
Lexv
Aerodrom Cenej treba vratiti sportistima i poljoprivrednoj avijaciji i to maksimalno podrzavati. Sa ministarstvom poljoprivrede razviti novi sistem protivgradne zastite avionima i tako osnaziti kako sportsku tako i privrednu avijaciju.A g.din Nemanja neka samo sanja da ce mu salasari sa Ceneja koji tamo zive 300 godina dozvoliti da im rusi salase i prosiruje aerodrom.Pa mi smo mala poljoprivredna pokrajina bez i jedne ozbiljne fabrike u N.Sadu.Koji kargo saobracaj i za koga .Pa Surcin je u Vojvodini u Sremu i stize se za 30-40 minuta.
Нико
Debeli
Vladimir
Inače, treba, naravno da treba.
Kažu, kada se gradio Bulevar oslobođenja, bilo je puno "pametnih" koji su kukali kako je to rasipanje para i šta će takav bulevar našem malom gradu. A vidite sad - pretesan je.
Pa tako i aerodrom - ne treba on da se gradi ni za danas ni za juče (a u mnogim glavama je još uvek novosadsko prekjuče), nego za sutra i prekosutra. Da bi to prekosutra brže došlo.
Jer, gradu koji ne izgradi aerodrom, aerodrom nikada neće ni zatrebati. Ako ga izgradi - znači da je zrelo da mu treba ili da se bar planira da će trebati. Ako se ne izgradi - znači da se potreba ni ne planira. A to je baš depresivno. Pa zar propadanje da planiramo?
To je kao ono - šta je starije, kokoška ili jaje? Aerodrom, ili potreba za aerodromom?
Ali, hoćemo dalje, više i još. Naravno, kako drugačije?
Prema tome - treba!
Bojan
Ma ko pita Beograd o aerodromu? Misliš li zaista da iko ozbiljan razmišlja o cargo aerodromu u NS? A Surčin udaljen 40 minuta.
Ne pita se ni Beograd, ni Novi Sad, nego onaj ko bi to sve platio. A takvih baš i nema puno...jer je čitava priča imbecilna...skoro kao ona 2 kvadra od makete aerodroma predstavljene u Banovini.
Suština je, da li treba da gradiš aerodrom ili tunel Fruška gora ne bi li vremenski skratio rutu do autoputa za 300%.
Zemljoposednik
ПатрЈот
ja
dekis
Marko
Znam nažalost celu tužnu priču od drugara koji je bio aktivan na Čeneju... Rastur totalni.
Toma
Samo zagađuje i uništava životnu sredinu.
Bolje vi uložite novce u transport kanalima DTD i Dunavom, daleko je isplativije i perspektivnije.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H