Novi Sad
22.08.2014.
17:57 > 18:06
Novi Sad je zainteresovan da se sportski aerodrom na Čeneju koristi za komercijalne i kargo letove, izjavio je član Gradskog veća za saobraćaj i puteve, Nemanja Vukčević.
  • Petar

    10.09.2014 15:05
    e moj naivni narode....nikad nista od nas nece bit
    Ono sto ja vidim je to da je DS ra rasturio Aeroklub a sad je SNS abolirao prethodnike i nastavio sa istom pricom. Razlog je naravno novac!
  • KOmša

    25.08.2014 12:46
    Treba nam aerodrom
    Novom Sadu treba aerodrom. I manje selendre po EU imaju aerodrome. "Nikola Tesla" je kesa od aerodroma...
    Nama je dovoljan za kargo i low-cost letove.
    To će odmah uticati na cene letova u BGu (zato oni i ne daju da se pravi to kod nas).
    Kad narod bude mogao više da putuje videće kako živi ostatak sveta - pa će uticaj normalne civilizacije i putem letenja dopreti naše svesti... što će uticati i na izbor partijskih i tajkunskih poslušnika.
  • Wucko

    23.08.2014 14:13
    Pamet u glavu
    Kako ste vi ljudi ograničeni... To nije u planu da bude aerodrom za prave avione koji sleću na Surčin!

    I sad novo pitanje. Šta će nam renoviranje tog aerodroma kad se novi gradi u Bačkom Jarku? Neću da ulazim u to kakve su muljaže tu u pitanju.
  • Doktor

    23.08.2014 10:25
    Novi Sad želi aerodrom za komercijalne i kargo let
    Novi Sad želi parkove i biciklističke staze za odmor i rekreaciju!
    ...a političare je baš briga, važno je da se javna svojina utopi (i svako ogrebe) kao što će i taj aerodrum. Da se zelene površine između Detelinare i Novog naselja pretvore u tržne centre i poslovne prostore, umesto u neki velik pristojan park kakav Novi Sad nema. Dunavski, Limanski, Železnički parkovi su mali (parkići) a Kmenički koji ima potencijala da se nazove parkom je neuređen.
  • observer

    23.08.2014 09:38
    aerodrom
    Ja bih dodao još jednu informaciju, a to je da su Kinezi zainteresovani za lokaciju bivšeg vojnog aerodroma kod Ečke. Tamo bi oni investirali,za kargo varijantu i još bi izgradili industrijsku zonu u okolini, gde bi radilo do 20 hiljada radnika. Možda ovo rešava sve naše dileme oko aerodroma Čenej. Kinezi su sebi dali rok do kraja 2016 god. za prvu fazu ovog projekta. Verujem da i u Zrenjaninu postoje iskusni stručnjaci u Komitetu za saobraćaj i da će sve ići, kao po loju.
  • 23.08.2014 08:43
    Kakvo ludilo ovi izvode?
    Pa ne mogu da pokrpe rupe ili da presvuku novim asfaltnom ulice i puteve oko NS, a hoće da prave aerodrom...

    To bi bilo čisto muljanje državnim parama, taj aerodrom ne bi bio isplativ nikako.
    U blizini imamo i Beograd i Osjek, tako da neće tu sletati puno aviona.
  • 23.08.2014 07:15
    @Toma - budalaštine
    Slažem se.
    Verovatno mnogi ovdašnji bizMismeni nameravaju da upotpune svoj vozni park nekim avionom, pa bi im trebao i "parking" i pista za iste. Ko te pita za narod i zagađenje okoline?
    Rečni, odnosno vodeni saobraćaj je najjeftiniji, ali njima to ne treba.
  • observer

    23.08.2014 06:34
    aerodrom
    Sve može, ako je ekonomski opravdano i ima financijsku konstrukciju. Ko ce da ploati eventualne gubitke,građani ? Gospodo iz Komiteta za saobraćaj, uradite prvo domaoi zadatak, sinhronizujte semafore u zeleni talas, a ne u crveni, kakav je sada ! ( Od N.Naselja prema gradu-H. Ruvimova, Bul. Evrope, Jevrejska-Futoška)....Ovde su gubici na vremanu, gorivu,zagađenje vazduha. Pokrpite rupčage na ind. obilaznici(Kod Elektrovojvodine),proširite Temerinsku ul. kod nadvožnjaka auto puta... E onda smo spremni i za aerodrom. PS. Vidim da komentar od "Ja" imaa dosta lajkova, a siromah ime grada piše malim slovom.
  • Lexv

    23.08.2014 06:03
    glupost
    Potpuno je nenormalno da u gradu od kojeg na 70 km vazdusne linije postoji aerodrom (Nikola Tesla) se gradi jos jedan. Pa Surcinski aerodrom je i nas aerodrom. Svako ko je proputovao malo svetom zna da se aerodromi grade na dosta velikoj udaljenosti od grada. Evo, Londonski Gatwick je na istoj udaljenosti od Londona kao i Surcin od Novog Sada. Luton takodje. Pariski De Gol isto. Samo novosadjani zele da imaju aerodrom ispred nosa. A ko bi odavde poletao i doletao i u koje svrhe to se ne pitate? Da li bi iko od vas koji galamite da vam treba aerodrom na Ceneju u sledecih 5 godina obavio i jedan let preko tog aerodroma? Zato smanjite dozivljaj. Ne treba nam jos jedan finansijski neisplativ projekat koji ce da propadne za godinu dana.
  • 23.08.2014 05:38
    pravi strucnjak
    Tako je to kad nam saobracaj u gradu vodi diplomirani filozof.A ni predhodni nisu bili bolji,prethodni fotograf a pre njega cica sa visom dopisnom iz Zagreba.Sve moj do mojega strucnjaci za saobracaj
    Aerodrom Cenej treba vratiti sportistima i poljoprivrednoj avijaciji i to maksimalno podrzavati. Sa ministarstvom poljoprivrede razviti novi sistem protivgradne zastite avionima i tako osnaziti kako sportsku tako i privrednu avijaciju.A g.din Nemanja neka samo sanja da ce mu salasari sa Ceneja koji tamo zive 300 godina dozvoliti da im rusi salase i prosiruje aerodrom.Pa mi smo mala poljoprivredna pokrajina bez i jedne ozbiljne fabrike u N.Sadu.Koji kargo saobracaj i za koga .Pa Surcin je u Vojvodini u Sremu i stize se za 30-40 minuta.
  • Нико

    23.08.2014 00:51
    ...брзе пруге...
    Брзи воз је може више да понесе,стаје лако на свакој станици и бржи је и од бродова и од аутобуса и од тих ваших авиона на слики!
  • Debeli

    22.08.2014 23:14
    Za komercijalne letove - kako da ne
    Jos da renoviramo poljanu kod Krusedolskog prnjavora (koristili su je vojni avioni pre pola veka), pa da i Krusedol dobije aerodrom. Da li od Krusedola ili Ceneja da letim za Cirih, pitanje je sad?
  • Vladimir

    22.08.2014 23:08
    Malo malo pa aerodrom
    Ovaj, aerodrom kažete? A, pa jel' se to bliže neki izbori? Jer se on jedino pred izbore pominje.
    Inače, treba, naravno da treba.
    Kažu, kada se gradio Bulevar oslobođenja, bilo je puno "pametnih" koji su kukali kako je to rasipanje para i šta će takav bulevar našem malom gradu. A vidite sad - pretesan je.
    Pa tako i aerodrom - ne treba on da se gradi ni za danas ni za juče (a u mnogim glavama je još uvek novosadsko prekjuče), nego za sutra i prekosutra. Da bi to prekosutra brže došlo.
    Jer, gradu koji ne izgradi aerodrom, aerodrom nikada neće ni zatrebati. Ako ga izgradi - znači da je zrelo da mu treba ili da se bar planira da će trebati. Ako se ne izgradi - znači da se potreba ni ne planira. A to je baš depresivno. Pa zar propadanje da planiramo?
    To je kao ono - šta je starije, kokoška ili jaje? Aerodrom, ili potreba za aerodromom?
    Ali, hoćemo dalje, više i još. Naravno, kako drugačije?
    Prema tome - treba!
  • Bojan

    22.08.2014 22:23
    Strašno.
    @Ja

    Ma ko pita Beograd o aerodromu? Misliš li zaista da iko ozbiljan razmišlja o cargo aerodromu u NS? A Surčin udaljen 40 minuta.

    Ne pita se ni Beograd, ni Novi Sad, nego onaj ko bi to sve platio. A takvih baš i nema puno...jer je čitava priča imbecilna...skoro kao ona 2 kvadra od makete aerodroma predstavljene u Banovini.

    Suština je, da li treba da gradiš aerodrom ili tunel Fruška gora ne bi li vremenski skratio rutu do autoputa za 300%.
  • 22.08.2014 21:48
    beli listic
    sta ce Srbiji vise od jednog i po aerodroma? Jel zna neko zemlju u svetu od 7 mil stanovnika da ima vise od jednog aerodroma? Pa kako onda da BG aerodrom obara rekorde opasnog, Balkanskog trzista?
  • Zemljoposednik

    22.08.2014 21:27
    iz Srema
    Pre par godina je isla prica da ce vojni aerodrom u Batajnici biti pretvoren u kargo aerodrom, ionako je vecina industrije (sem Fiata) koja je jos barem malo ziva, u potezu izmedju Beograda i Novog Sada. Batajnicki aerodrom je na 45km od Novog Sada, ima svu infrastrukturu, dve betonske piste (jedini u Srbiji), nalazi se pored autoputa u najrazvijenijoj oblasti Srbije (od Beograda do Novog Sada, ukljucivsi i njih, zivi trecina Srbije). 90% svih hala za smestaj robe u Srbiji nalazi se u krugu od 30-tak km od Bataje ( Simanovci, Ruma, Indjija, Pazova, Dobanovci, Opovo, Pancevo...). Novom Sadu treba mali putnicki aerodrom na Ceneju, sve ostalo je bacanje novaca.
  • ПатрЈот

    22.08.2014 20:58
    И ја хоћу много штошта, само то сам очекивао 2001. године. Чекај, па то је било прије 13 година, ау како вријеме брзо лети.
  • 22.08.2014 20:54
    Ja sam za...naravno da se ja pitam !!!
  • 22.08.2014 20:16
    Bas ce Beograd to dozvoliti...
  • ja

    22.08.2014 20:00
    ajde
    Pa nece se ni krenuti dok god se beograd pita.
  • 22.08.2014 19:50
    Maja G.
    ovaj grad nije u stanju da "aktivira" novu autobusku stanicu koji vredi vise mil. evra..koji cak trenutno propada... a da ne pricamo o aerodrom!..
  • dekis

    22.08.2014 19:39
    glupost
    ista glupost ko onaj genijalni kanal do grcke. brzi prevoz do beograda i mirna backa
  • Marko

    22.08.2014 19:03
    Zaboga... napravite funkcionalan sportski aerodrom. Kargo aerodrom su mega ulaganja, mi nemamo ovde neko čvorište za izvoz i zašto bi se ulagalo ovde kada može da se poleće 70 km dalje od Novog Sada uz proširenje kapaciteta... Ma ovo je kao kanal do Soluna, bezvezarija, a aeroklub sa Čeneja su rasturili zbog toga umesto da radi kako treba...

    Znam nažalost celu tužnu priču od drugara koji je bio aktivan na Čeneju... Rastur totalni.
  • 22.08.2014 18:34
    Bolje uvedite ponovo autobus do Surčina i mirna Bačka!
  • 22.08.2014 18:25
    Jefta
    Neka grad 25 odsto poreza na nekretnine uloži u aerodrom na Čeneju. Svi smo za to!!! Pogotovo, ako arh. projekat postoji! Šansa za vojvođansku poljoprivredu!
  • Toma

    22.08.2014 18:10
    budalaštine
    šta će nam to koji moj??
    Samo zagađuje i uništava životnu sredinu.

    Bolje vi uložite novce u transport kanalima DTD i Dunavom, daleko je isplativije i perspektivnije.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna